Csilla és Laci kalandjai

Csilla és Laci kalandjai

Még 8 hét a ROB-ig

2016. július 30. - d_csilla

2016.07.11-29.

 

Andi és Erika ismét lediplomázott, ezt egy kis grillezéssel ünnepeltük meg Győrben. Nem volt könnyű időpontot találni, mert így nyáron mindenkinek sok programja van, de végül megoldottuk, péntek este grillezés, szombaton pedig vissza is mentünk Pestre.

Szombat estére Andi tervezett éjszakai túrát, az egyetemétől, Piliscsabáról túráztunk volna be Budapestre, bő 20 km. De ezt a programot végül le kellett fújni az esős idő miatt, de Andi társasága azért szervezett valami összeröffenést fedett helyen, ezért visszamentünk Pestre. Mi Lacival bulizás helyett inkább megnéztük a Jégvarázst.

Viszont még szombaton Győrtől Pestig az autóban kiszámoltuk Andival, hogy MÁR CSAK 8 HÉT van a tájfutó Rövidtávú Országos Bajnokságig!!! És vadul tervezni is kezdtük, hogy ki mit fog edzeni, mit lehetne még ebből a nem egészen 2 hónapból kihozni.

Mi bevettük az étkezési reformokat is. Megszálltuk a budafoki piacot és bevásároltunk finom husikból és zöldségekből, és vasárnap főztünk.

A Győrből hozott maradék grillezett tökfélékből és a Záhonyból hozott maradék cukkiniból tökös rántottát:

image_134.jpeg

Az igényspecifikáció ez volt Laci felé: "Főzz nekem valami húsos levest sok zöldséggel!"

image_135.jpeg

A végeredmény kisebb félreértések miatt a tárkonyos raguleves és a palócleves szerelemgyereke lett:

image_139.jpeg

És még a fagyasztóba is bekerült egy adag leveszöldség:

image_136.jpeg

Készül a kölessel-darálthússal töltött cukkini:

image_137.jpeg

image_138.jpeg

image_140.jpeg

 Párhuzamosan rákapcsoltam a futásra és az erősítésre is, a következő hétvégén pedig talán kicsit túlzásba is vittem.

Szombaton délelőtt olimpiai ötpróbázni mentem a szüleimmel. A 12 km-es túrára és a másfél km-es úszásra neveztem, elég sűrű időbeosztással. Ráadásul kicsit késve érkeztem, egyértelmű volt, hogy a túrát futva kell teljesítenem. A nagy kapkodásban elég nehezen tudtam értelmezni a térképet, ami googlemaps részletek voltak egy lapon, több túratárssal együtt elég nehezen teljesítettük az első kört. Gondolkoztam, hogy feladjam-e, de végül nekivágtam a második körnek is, ahol felhasználtam a Margitsziget helyismeretemet és csak az ellenőrző pontokhoz futottam oda a lehető legrövidebb úton. Összesen 10 km jött így össze, és még elértem az úszást.

Az úszás elég küzdős volt, kezdve azzal, hogy az első fordulónál jutott eszembe, hogy elfelejtettem tájékozódni, hogy mekkora a medence. 4 hossz után kinéztem az órára és megállapítottam, hogy 50 méter lesz az (vagy nagy bajban vagyok). Öten úsztunk a sávban, kettőt egész könnyen megelőztem, a másik kettőnél csak egy hajszálnyival voltam gyorsabb, nehezen engedtek el. Féltávnál azért élre álltam, de utána meg nem nagyon akartam lassítani, hogy nehogy a szememre vessék, minek előztem. Végül elsőnek végeztem a sávban - nem mintha verseny lett volna. De legalább láttam közelről olimpikonokat, Józsa Gábor már csak téblábolt, és Kiss Gergő rajtoltatott el minket.

Este részt vettem a Night Run 7 km-es távján, felszaladtunk a várba, aztán le a rakpartra, aztán vissza a Várkert Bazárba. Szerintem nem fogom megérteni, hogy miért úgy rajtoltatták az embereket, ahogy, ez így kicsit stresszes volt, de legalább a vár még mindig szép kivilágítva.

image_141.jpeg

Vasárnap elmentem tájfutó edzésre a Hajógyári-szigetre, már építették a színpadokat, mi pedig a kerítéseket kerülgettük. Út közben gondoltam kicsit Erikára, akinek kb. akkor szállhatott fel a gépe Washington felé, ahol azóta megkezdte az 5 éves doktoriját.

Utolsó energiáimmal vasárnap még megcsináltam az erősítő edzést és nagyon örültem, hogy a 8 hétből az első ilyen jól sikerült.

A második hét is jól indult edzés szempontból, de aztán szerdán folytatódott a fogpótlásom egy kisebb "műtéttel", szabit most nem kellett kivennem, de azért pár napig nem ugráltam... Szurkoltam, hogy a Hungária Kupára rendbejöjjek.

A bejegyzés trackback címe:

https://csillaeslaci.blog.hu/api/trackback/id/tr348924674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása